„Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!“ (Његош)

четвртак, 26. јун 2014.

Фонд стратешке културе

Читаоци Сокола знају да сам још од краја 2000. године колумниста за амерички интернет-часопис Antiwar.com. Некада сам писао једном седмично, сад двапут месечно, али свеједно тамо имам најдужи „стаж“ после главног уредника. Биће ево 15 година у новембру.

Крајем маја сам добио позив од Фонда стратешке културе да будем и њихов колумниста, са два до три текста месечно. Данас је објављен трећи текст: „Разговор глувих“.
Пре тога сам писао о годишњици пада Цариграда („Трон неправо узети“) и иронији да 70 годишњицу искрцавања у Нормандији сад обележава Империја која је преузела немачку Ostpolitik („Од Нормандије до тираније“).

Као и са текстовима за Antiwar.com, увек кажем да ми је жао што имам о чему да пишем. Камо среће да није овако, па да се човек бави туђим или веселијим темама. Али тако нам је како нам је - док не постане другачије. За то се и боримо.

Нема коментара: